Τετάρτη 5 Ιουνίου 2013

Τουρκία: Το μήνυμα του 22χρονου διαδηλωτή λίγο πριν δολοφονηθεί

Συγκλονίζει το μήνυμα που έγραψε στο Facebook ο 22χρονος διαδηλωτής Αμπντουλαχ Κομέρτ, ο οποίος έπεσε νεκρός από σφαίρα στο Χατάι της Τουρκίας. 

Λίγο πριν φύγει για την μοιραία διαδήλωση, ο νεαρός μοιράστηκε τις σκέψεις και τα συναισθήματα του με τους διαδικτυακούς φίλους του.

Όπως έγραψε ο ίδιος:

«Κοιμήθηκα μόλις 5 ώρες μέσα σε 3 ημέρες. Με ψέκασαν με δακρυγόνα αμέτρητες φορές, ρίσκαρα τον θάνατο μου 3 φορές. Και ξέρετε τι λέει ο κόσμος;

Παράτα τα, εσύ θα είσαι που θα σώσεις τη χώρα; Ναι, και αν δεν την σώσουμε εμείς, θα πεθάνουμε όσο το προσπαθούμε. Είμαι τόσο κουρασμένος που έχω πιει 7 ενεργειακά ποτά και 9 παυσίπονα σε 3 μέρες, η φωνή μου έχει κλείσει αλλά θα είμαι ξανά στην πλατεία σήμερα στις 6.

Απλά για την επανάσταση.»

Ο 22χρονος έπεσε νεκρός όταν δέχθηκε σφαίρα κατά την διάρκεια διαδήλωσης στην επαρχία Χατάι στη Νότια Τουρκία.

pentapostagma.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου