Τετάρτη 30 Ιανουαρίου 2013

Σοκάρει η μαρτυρία της γιαγιάς του αδικοχαμένου βρέφους από τη Λέρο!

Νέες συγκλονιστικές αποκαλύψεις


Συντετριμμένη είναι η γιαγιά του άτυχου βρέφους από τη Λέρο (μητέρα του πατέρα του μωρού) για τις δύσκολες στιγμές που περνάει η οικογένεια, η οποία -όπως η ίδια λέει- έπεσε κι εκείνη θύμα της 24χρονης.

«Ήταν ήδη έγκυος. Κορόιδεψε το γιο μου! Του είπε, την τελευταία στιγμή ότι δεν ήταν δικό του παιδί αλλά εκείνος θα το αναγνώριζε», αναφέρει η γιαγιά του άτυχου βρέφους στη συνέντευξή της στο aigaio-tv. Όπως τονίζει η γυναίκα στη συνέντευξή της, πάνω απ' όλα αισθάνεται θλίψη για το μωρό που έφυγε και ζητάει συγγνώμη από τους γιατρούς του νοσοκομείου για τις κατηγορίες που εκτόξευσε εναντίον τους η 24χρονη.

«Θλίψη πάνω απ΄ολα για το μωράκι που έφυγε... Θέλω να ζητήσω συγνώμη από όλο το νησί. Και να αποκαταστήσω τη φημη του εξαιρετικού παιδιάτρου... Όταν έφτασε το μωράκι εκεί, ήταν σε άθλια κατάσταση. Έλεγα στην κοπέλα: Γιατί βρε παιδί μου δεν πηγαίνεις το μωράκι στο γιατρό; Θα το πάω όταν σαραντήσει, μου έλεγε... Και στο κάτω - κάτω αν δεν το πονούσε, ας μου το έδινε εμένα, να το μεγάλωνα εγώ», συνέχισε.

Η ίδια λέει ότι η μέλλουσα νύφη της, έλεγε πολλά ψέματα στην οικογένεια. Ανάμεσα σε αυτά, ήταν και ότι δεν έβρισκε τον παιδίατρο στη τηλέφωνο: «Μου έλεγε εκείνη ότι έπαιρνε τηλέφωνο και δεν έπιανε το γιατρό. Εγώ μόλις τον παίρνω, τον πιάνω! Ο παιδίατρος είναι εξαιρετικός άνθρωπος. Πρώτα απ' όλα έχει 14 παιδιά. Έλεος!»

Η γυναίκα λέει ότι όταν επισκεπτόταν το σπίτι του ζευγαριού, έβλεπε το μωράκι ζωηρό και κάποια μπουκάλια με γάλα στο σπίτι. Υπέθετε, ότι το ταΐζουν.

«Εγώ όταν ήρθα, είδα πάνω στον πάγκο ένα μπουκαλάκι με γάλα, μετά στο κομοδίνο ένα άλλο μπουκαλάκι... Τα έχω χαμένα».

Η γυναίκα λέει, μεταξύ άλλων, ότι η 24χρονη αποκάλυψε την τελευταία στιγμή ότι το μωράκι δεν ήταν δικό του παιδί.
Εκείνος, μετά το πρώτο σοκ, της είπε ότι θα τη στηρίξει.

«Μας διέλυσε... Αλλά η ουσία είναι το μωράκι, που έφυγε τόσο άδικα. Ποια μάνα είναι αυτή που ενδιαφέρεται να σώσει τον εαυτό της και να μην ενδιαφέρεται για την ψυχούλα που έφυγε...».

Δείτε τη συνέντευξή της στο aigaio-tv



protothema.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου