Σάββατο 11 Αυγούστου 2012

Τέταρτος ο Γιαννιώτης στα 10χλμ. κολύμβησης


Εξαιρετικός ήταν ο Σπύρος Γιαννιώτης στα 10χλμ. μαραθώνιας κολύμβησης στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Λονδίνου.

Ο έλληνας πρωταθλητής από την αρχή της κούρσας βρισκόταν στην δεκάδα, ενώ έφτασε μέχρι και τη δεύτερη θέση. Ωστόσο στα τελευταία μέτρα έμεινε πίσω και τελικά τερμάτισε τέταρτος.

Ο Τυνήσιος Μελούλι με χρόνο 1 ώρα 49.55.1 κατέκτησε το χρυσό, ο Γερμανός Λουρτζ, το ασημένιο και ο Καναδός Γουένμπεργκερ το χάλκινο.

Μετά το τέλος του αγώνα, ο Γιαννιώτηςαπογοητευμένος, δήλωσε: «Τόσο κοντά, μα τόσο μακριά. Αυτός είναι ο αθλητισμός. Πολλοί πίστεψαν σε εμένα και εγώ τους απογοήτευσα, εντός εισαγωγικών, γιατί αυτό που είχα να δώσω το έδωσα. Τα συναισθήματά μου είναι ίδια με εκείνα του Πεκίνου (σ.σ. τερμάτισε 16ος). Ισως είναι λίγο αλαζονικό αυτό που λέω, αλλά όνειρό μου είναι το μετάλλιο. Δεν θέλω να μειώσω όποιον είναι πέμπτος ή έκτος, αλλά όλος ο κόσμος θέλει το βάθρο. Ηθελα να έχω κάτι να κρεμάσω».

ΤΖΑΚΟΥ ΕΛΕΝΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου