Τον καλό και τον κακό αστυνόμο για την Ελλάδα, σε low cost
εκδοχή είχαμε χθες από την Ryanair, καθώς οι δύο ρόλοι ερμηνεύθηκαν
ταυτόχρονα από τον εμπορικό διευθυντή της αεροπορικής David O' Brien.
"Κακός αστυνόμος" για την Αθήνα όπου τα υψηλά τέλη δεν επιτρέπουν την περαιτέρω ανάπτυξη δρομολογίων (σ.σ. το καλοκαίρι θα επεκταθεί μόνο το Αθήνα - Σόφια ως διεθνής προορισμός) με το "Ελευθέριος Βενιζέλος" να παρουσιάζει ανάπτυξη μόνο 1%, "καλός αστυνόμος" για την Θεσσαλονίκη" όπου στο αεροδρόμιο "Μακεδονία" και στην βάση που διατηρεί εκεί θα προσθέσει ένα ακόμη αεροσκάφος και τέσσερις νέοι προορισμοί. Συγκεκριμένα την νέα περίοδο θα μπορεί να πετάξει κανείς για Αμβούργο, Γκόθενμπεργκ, Κοπεγχάγη και Ντόρντμουντ ενώ θα συνεχισθούν και οι πτήσεις που έχουν ξεκινήσει ήδη προς Βερολίνο. Τα παραπάνω έχουν ως αποτέλεσμα η Θεσσαλονίκη να έχει ανάπτυξη 14% από τις πτήσεις της Ryanair. H συμπρωτεύουσα θα παρουσιάσει την δεύτερη μεγαλύτερη άνοδο πίσω από το αεροδρόμιο της Μυκόνου όπου η Ryanair περιμένει αύξηση της κίνησης της κατά 39% κυρίως από την επέκταση της σύνδεσης με την Αθήνα σε καθημερινή.
"Κακός αστυνόμος" για την Αθήνα όπου τα υψηλά τέλη δεν επιτρέπουν την περαιτέρω ανάπτυξη δρομολογίων (σ.σ. το καλοκαίρι θα επεκταθεί μόνο το Αθήνα - Σόφια ως διεθνής προορισμός) με το "Ελευθέριος Βενιζέλος" να παρουσιάζει ανάπτυξη μόνο 1%, "καλός αστυνόμος" για την Θεσσαλονίκη" όπου στο αεροδρόμιο "Μακεδονία" και στην βάση που διατηρεί εκεί θα προσθέσει ένα ακόμη αεροσκάφος και τέσσερις νέοι προορισμοί. Συγκεκριμένα την νέα περίοδο θα μπορεί να πετάξει κανείς για Αμβούργο, Γκόθενμπεργκ, Κοπεγχάγη και Ντόρντμουντ ενώ θα συνεχισθούν και οι πτήσεις που έχουν ξεκινήσει ήδη προς Βερολίνο. Τα παραπάνω έχουν ως αποτέλεσμα η Θεσσαλονίκη να έχει ανάπτυξη 14% από τις πτήσεις της Ryanair. H συμπρωτεύουσα θα παρουσιάσει την δεύτερη μεγαλύτερη άνοδο πίσω από το αεροδρόμιο της Μυκόνου όπου η Ryanair περιμένει αύξηση της κίνησης της κατά 39% κυρίως από την επέκταση της σύνδεσης με την Αθήνα σε καθημερινή.
Κάπου εδώ τελειώνουν τα θετικά και αρχίζουν τα αρνητικά
καθώς σε σύνολο χώρας η Ryanair μειώνει τις θέσεις της για Ελλάδα κατά
223.000 θέσεις ή αλλιώς συρρικνώνει την παρουσία της κατά 2% λόγω της μη
ανταγωνιστικής τιμολογιακής πολιτικής των εγχώριων αεροδρομίων όπως
αναφέρθηκε χθες. Μάλιστα ο κ. Ο'Brien έκανα άλλη μία φορά τον καλό και
τον κακό αστυνόμο δείχνοντας κατανόηση προς τους υπουργούς τουρισμού
λέγοντας ότι έχουν "δεμένα τα χέρια τους" από τους συναδέλφους τους στο
υπουργείο Οικονομικών. Τόνισε δε ότι υπήρξε παρανόηση στον χαρακτηρισμό
"Μαρία Αντουανέτα" ο οποίος δεν αφορούσε την Έλενα Κουντουρά αλλά την
πολιτική που ακολουθούν διαχρονικά οι υπουργοί τουρισμού στην Ελλάδα
απέναντι στις προτάσεις της Ryanair.
Ως καλός αστυνόμος παρουσίασε το όφελος που θα έχει η Ιταλία από την αλλαγή της στάσης της προς την Ryanair (διαβάστε πως είχε αντιμετωπίσει την Ιταλία παλαιότερα στην συγκεκριμένη περίπτωση)
η οποία μεταφράζεται σε 44 νέα δρομολόγια, 10 περισσότερα αεροσκάφη και
2.250 νέες θέσεις εργασίας σε αντιδιαστολή με την Ελλάδα που δεν
κερδίζει τίποτα λόγω της πολιτικής των υψηλών τελών. Πάμε να δούμε ποια
είναι τα ελληνικά αεροδρόμια που θα πληγούν περισσότερο το 2017 από την
στάση της Ryanair:
Στην κορυφή βρίσκεται το αεροδρόμιο της Κω που όπως έγραψε
και χθες το news247 ματαιώνεται το πτητικό έργο της ryanair για την
καλοκαιρινή περίοδο του 2017. Μιλάμε ουσιαστικά για 126.000 λιγότερους
τουρίστες. Το δεύτερο μεγαλύτερο πλήγμα το δέχεται η Ρόδος με 38.000
λιγότερους τουρίστες ( - 15%) ενώ Κέρκυρα ( - 17%) και Χανιά (-3%) θα
χάσουν από 27.000 τουρίστες. Τέλος η Κεφαλλονιά (- 11%) θα υποδεχθεί το
καλοκαίρι 5.400 λιγότερους τουρίστες από τις πτήσεις της Ryanair. Σε
όλες τις παραπάνω περιπτώσεις δεν "κόβονται" προορισμοί αλλά μειώνεται η
τουριστική περίοδος.
Ο κ. O'Brien αποσύνδεσε την μείωση της παρουσίας της Ryanair
από το πρόβλημα του μεταναστευτικού κάτι που φαίνεται και από το ότι
πλήττονται προορισμοί στο Ιόνιο.
news247.gr Κωστής Χριστοδούλου
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου