Δευτέρα 9 Μαρτίου 2015

Χαρδούβελης: "Φοβήθηκα κι εγώ το 2012 και έβγαλα τα λεφτά μου έξω"




Φοβήθηκα κι εγώ για την Ελλάδα το 2012 κι έβγαλα τα λεφτά μου στο εξωτερικό, υποστήριξε σε τηλεοπτικές του δηλώσεις ο πρώην υπουργός Οικονομικών, Γκίκας Χαρδούβελης.

Μιλώντας στο Star Channel σήμερα το πρωί, ο πρώην υπουργός επανέλαβε πως όλα όσα έκανε, έγιναν με απολύτως νόμιμο τρόπο.

Αμετανόητος ο κ. Χαρδούβελης, χαρακτήρισε μάλιστα την πράξη του απολύτως ανθρώπινη, αφού είχε υποχρεώσεις μπροστά του.

Όπως ανέφερε «Και επειδή είχα μπροστά μου πληρωμές, έβγαλα κάποια χρήματα. Δεν τα έβγαλα όλα. Τα περισσότερα χρήματά μου είναι στην Ελλάδα, αλλά ήθελα να έχω και κάποια χρήματα έξω, εκεί που θα τα χρειαζόμουν. Αυτό διδάσκω και στους φοιτητές μου, ότι πρέπει να έχεις ένα διαφοροποιημένο χαρτοφυλάκιο».

Εμφανίστηκε δε ενοχλημένος, που δεν ενημερώθηκε θεσμικά. Όπως δήλωσε έπεσε θύμα, καθώς κανείς δεν τον ενημέρωσε θεσμικά, αλλά έμαθε για το θέμα από τον Τύπο.

Και πρόσθεσε «Ελπίζω όταν βγει το πόρισμα να έχει την ίδια δημοσιότητα που έχει όλη αυτή η κατάσταση».

Σύμφωνα με το έγγραφο Νιλολούδη:

- To 2011 εμφανίζεται δυσαναλογία μεταξύ των ποσών που πιστώθηκαν σε τραπεζικούς λογαριασμούς του και αυτών που δηλώθηκαν ως εισόδημα.

- Το 2012 έστειλε σε τράπεζες του εξωτερικού χρηματικά ποσά, τα οποία δεν περιέλαβε στις δηλώσεις περιουσιακής κατάστασης.

- Στον τραπεζικό του λογαριασμό σε τράπεζα του Τζέρσει, έβγαλε το 2012 το ποσό των 362.417 χιλιάδων ευρώ. Μάλιστα, τα χρήματα τα έβγαλε τον Μάιο του 2012 μεταξύ των δυο εκλογικών αναμετρήσεων, ενώ αποχωρούσε από το Μέγαρο Μαξίμου, όπου εργαζόταν ως σύμβουλος του πρωθυπουργού Λουκά Παπαδήμου.

- Έκανε 56 μεταφορές χρημάτων στο διάστημα αυτό, καθώς μετέφερε μικρά ποσά, από 7.000 έως 9.000 ευρώ, καθώς σε ποσά πάνω από 10.000 ευρώ ενεργοποιείται ο έλεγχος της Τράπεζας της Ελλάδος.

ΤΖΑΚΟΥ ΕΛΕΝΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου