Τρίτη 18 Ιουνίου 2013

«Μου την έχουν πέσει δυο νικήτριες της Eurovision»

«Μου την έχουν πέσει δυο νικήτριες της Eurovision» 

Έλενα Παπαρίζου: Δεν έχω πρόβλημα, απλά δίνω στον άλλο να καταλάβει τι ακριβώς θέλω

Στην τολμηρή φωτογράφιση που έκανε με την Countrey Parker και στο φιλί τους αναφέρθηκε η Έλενα Παπαρίζου και αποκάλυψε πώς της την έχουν πέσει δυο νικήτριες της Eurovision!

Η πασίγνωστη τραγουδίστρια είπε στην εκπομπή «Τετ α τετ» και τον Τάσο Τρύφωνος: «Ήταν ένα απλό φιλί στο στόμα, η Courtney είναι πολύ φίλη μου. Γενικότερα είμαι εναντίον του ρατσισμού. Καλοί και κακοί άνθρωποι υπάρχουν παντού».

Ακόμα, όσον αφορά το αν την έχουν προσεγγίσει ερωτικά γυναίκες, η ίδια απάντησε: «Μου την έχουν πέσει και 2 νικήτριες της Eurovision, δεν έχω πρόβλημα, απλά δίνω να καταλάβει ο άλλος τι ακριβώς θέλω, χωρίς να τον διώχνω από την παρέα μου».

NEWSBEAST

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου