Δευτέρα 15 Ιουλίου 2013

Zoύσε σαν άστεγη η Λόπεζ!

Zoύσε σαν άστεγη η Λόπεζ! Η Τζένιφερ Λόπεζ (Jennifer Lopez) , υπολογίζεται πως έχει έσοδα πάνω από 250 εκατομμύρια δολάρια, οι πωλήσεις των δίσκων της (8 στο σύνολο) μεταφράζονται στο ποσό των 70 εκατομυρίων δολαρίων ενώ μετράει περίπου 2 δισεκατομμύρια στα κέρδη της από τους κινηματογραφικούς της ρόλους σε 30 ταινίες μέχρι τώρα. Ζαλίστηκες από τα μηδεινικά; Κι εμείς.Η τραγουδίστρια, σχεδιάστρια, χορεύτρια, παραγωγός, πρώην κριτής σε talent show, ζει τώρα σε (υπερ)χλιδάτες βίλες αλλά πολλά χρόνια πριν, στα 18 της χρόνια που όλα αυτά τα έβλεπε στα όνειρα της, είχε μείνει για λίγο άστεγη ύστερα από έναν μεγάλο καυγά με τους γονείς της.

«Με τη μαμά μου τσακωνόμασταν συχνά. Δεν ήθελα να πάω στο κολλέγιο αλλά να γίνω χορεύτρια. Οπότε τα σπάσαμε και κατέληξα να κοιμάμαι στον καναπέ μέσα στο στούντιο χορού. Ήμουν άστεγη αλλά ήξερα ότι αυτός ήταν ο δρόμος που έπρεπε να πάρω. Μισούσα το L.A κι απορούσα γιατί δεν περπαταει ο κόσμος στο δρόμο και ρωτούσε από πού μπορώ να πάρω γάλα.» ανέφερε στη συνέντευξη της στο περιοδικό W αν και τώρα όπως συμπλήρωσε ότι αγαπάει το Λος Άτζελες παρ όλο που δεν της δίνει τόση δύναμη όσο το Μπρονξ όπου και μεγάλωσε.

Επίσης η 43χρονη μαμά των δίδυμων Μαξ (Max) και Εμ (Emme) ελπίζει να γίνει καλό παράδειγμα για τα παιδιά της και να τους μάθει να αγαπούν τη δουλειά. « Συνέχεια σκέφτομαι πώς να μάθω τα παιδιά μου να δουλεύουν σκληρά. Έχω μάθει κάτι για τα παιδιά- δεν κάνουν ό,τι τους λες αλλά κάνουν ό,τι κάνεις. Εγώ παρακολουθούσα τους γονείς μου. Ο μπαμπάς μου δούλευε τις νύχτες, η μαμά μου έκανε επίδειξη Tupperware κι εγώ δούλευα στο σχολείο. Πάντα ένιωθα πως δεν πρέπει να τους απογοητεύσω.» πρόσθεσε.

K.Π

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου