Σάββατο 24 Δεκεμβρίου 2011

Κ.Μητσοτάκης: Η χώρα κρέμεται από μία κλωστή



Η Ελλάδα περνάει την πιο δύσκολη ώρα του τελευταίου αιώνα και πλέον κρέμεται από μία κλωστή, προειδοποίησε ο πρώην πρωθυπουργός Κωνσταντίνος Μητσοτάκης, εκτιμώντας πως αν η κυβέρνησή του δεν είχε ανατραπεί, η χώρα θα είχε γλιτώσει την περιπέτεια που περνά σήμερα.

«Δυστυχώς είχα δίκιο. Ευχόμουν να μην είχα δίκιο και να μην φτάναμε εκεί που φτάσαμε. Αν είχα μείνει τότε και δεν με είχαν ανατρέψει η Ελλάδα δεν θα περνούσε από αυτή την περιπέτεια. Αλλά τώρα δεν είναι η εποχή να κάνουμε μνημόσυνα. Τώρα πρέπει να κοιτάξουμε μπροστά», τόνισε ο κ. Μητσοτάκης. Τώρα, πρόσθεσε, χρέος όλων είναι να θέσουν τη σωτηρία της πατρίδας υπεράνω άλλων επιδιώξεων που είναι θεμιτό σε άλλες εποχές να υπάρχουν.


«Στο χέρι μας είναι να κερδίσουμε αυτό το δύσκολο αγώνα. Ελπίζω ότι έστω και την τελευταία ώρα να κάνουμε το σωστό και η πατρίδα μας να ξαναβρεί το σωστό δρόμο», πρόσθεσε ο επίτιμος πρόεδρος της ΝΔ.

Νωρίτερα ο Κωνσταντίνος Μητσοτάκης άκουσε τα κάλαντα, όπως κάθε χρόνο τέτοια ημέρα, από τον όμιλο βρακοφόρων Κρήτης, χωρίς να λείψουν και οι καθιερωμένες μαντινάδες: «Εσύ είσαι που μας τα'λεγες και είχες παρεξηγήσεις, και τώρα όλοι τρέχουνε πίσω απ'τις εξελίξεις», «το έργο σου αν σ'αφήνανε να'χες ολοκληρώσει, την κρίση και την πτώχευση θα είχαμε γλυτώσει».

«Μου φέρνετε άρωμα Κρήτης κάθε χρόνο. Είμαι ευγνώμων γι' αυτό. Θα πάω κι εγώ στην Κρήτη αυτές τις ημέρες. Σήμερα όμως έχω την Κρήτη εδώ μπροστά μου», δήλωσε ο πρώην πρωθυπουργός, απευθυνόμενος στον επικεφαλής του ομιλίου βρακοφόρων και φίλο του Στέλιο Κιαγιαδάκη

NAFTEMPORIKI.GR

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου