Μοντέλο του 1928 της Windhoff βγαίνει στο «σφυρί»
Oι μεγάλοι Οίκοι Δημοπρασιών είναι συχνά
μάρτυρες της ιστορίας της μοτοσυκλέτας. Στον Βonhams που συχνά
διαπραγματεύεται τις πωλήσεις σπάνιων διτρόχων, κάθε τόσο εμφανίζεται
κάτι το εξαιρετικό. Αυτή τη φορά πάντως το προς πώληση δίτροχο ήταν
πραγματική έκπληξη.
Η Windhoff χαίρει μεγάλης εκτίμησης, διότι θεωρείται η κορυφαία εταιρεία του Μεσοπολέμου. Ο κινητήρας είναι ένας ελαιόψυκτος (πρόγονος των GSX-R...!) με χωρητικότητα 746 κυβ. εκατοστών και φέρει έναν εκκεντροφόρο επικεφαλής. Άλλη μοντέρνα πινελιά είναι ότι ο κινητήρας λειτουργεί ως δομικό στοιχείο του πλαισίου - θυμίζει κάτι αυτό; (Ducati GP11)
Στη δημιουργία της υψηλής αξίας βοηθά και η σπανιότητα φυσικά. Η
Windhoff «εγκατέλειψε τα εγκόσμια» το 1933, θύμα της οικονομικής κρίσης
που ταλάνιζε εκείνη τη δεκαετία την Γερμανία. Ελάχιστες από τις
μοτοσυκλέτες που κατασκεύασε το μικρό εργοστάσιο, επιβιώνουν σήμερα. Το
αντίτυπο που εμφανίστηκε για δημοπράτηση ήταν από τα τυχερά, έχοντας
ζήσει μια ζωή χαρισάμενη και βρίσκεται σε εξαιρετική κατάσταση.
Σύμφωνα με τον ιστορικό μοτοσυκλέτας Erwin Tragatch, η Windhoff είναι
πιθανότατα «η πλέον ξεχωριστή, προοδευτική και όμορφη μοτοσυκλέτα που
κατασκευάστηκε ποτέ». Η συγκεκριμένη είναι η μία από τις 6 που ανήκαν
στην ίδια ιδιωτική συλλογή και βγαίνουν μαζί σε δημοπρασία, κατά τη
διάρκεια του Classic Motorcycle Show στο Stafford, στις 29 Απριλίου.
Άλλα εξαιρετικά δίτροχα που θα αναζητήσουν νέο ιδιοκτήτη είναι μια
ROC-Yamaha 500cc GP του 1992, μια Douglas 750cc του 1931 με sidecar, μια
Brough Superior και δύο Vincent. Συνολικά θα δημοπρατηθούν περίπου 200
μοτοσυκλέτες.
newsbeast.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου