Δευτέρα 30 Απριλίου 2012

«Χτες κάναμε τρέλες και είμαι εξαντλημένος»

Νέα συνομιλία που «καίει» τον Σίλβιο Μπερλουσκόνι Η ιταλική εφημερίδα La Repubblica έδωσε στο φως της δημοσιότητας ακόμη μία συνομιλία του πρώην πρωθυπουργού της Ιταλίας, Σίλβιο Μπερλουσκόνι με δύο από τα… «κορίτσια» του.

Ο Καβαλιέρε ακούγεται να συνομιλεί μαζί τους για όσα συνέβησαν το προηγούμενο βράδυ σε ένα από τα «bunga bunga» πάρτι που τον έκαναν… διάσημο ενώ παράλληλα κανονίζει ακόμη μία συνάντηση μαζί τους.


Η Αρις Εσπινόζα τον αποκαλεί «κουταβάκι» ενώ Μάριστελ Πολάνκο, η οποία βρίσκεται μαζί τον φωνάζει «αγαπάκι».

Ο Μπερλουσκόνι δε χάνει ευκαιρία και κάνει μια σκηνή ζηλοτυπίας στην τελευταία λέγοντας της με παράπονο: «Έμαθα ότι προτιμούσες τους άλλους κι όχι εμένα». Όταν εκείνη το αρνείται της απαντά: «Όχι, όχι μου το είπανε. Η δεσποινίς Μάριστελ σε έχει γραμμένο... Την ενδιαφέρουν άλλοι που είναι σεξουαλικά πιο συναρπαστικοί».

Καθώς προχωρά η πολύ θερμή κουβέντα τους, η συζήτηση πηγαίνει στη βραζιλιάνα χορεύτρια και τιβί-περσόνα Αίντα Γέσπικα, η οποία βρισκόταν επίσης στο πάρτι την προηγούμενη νύχτα. «Πες στην Αίντα ότι για απόψε δε θα έχουμε τίποτα το σπέσιαλ γιατί χτες κάναμε τρέλες και είμαι εξαντλημένος. Θα κάνουμε όλοι μαζί ένα απλό δείπνο, ήρεμο και εγώ δε θα είμαι πρωταγωνιστής» ακούγεται να λέει.
NEWBEAST

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου