Τετάρτη 24 Αυγούστου 2011

Ελεύθερος ο Ντομινίκ Στρος-Καν

Καταρρίφθηκαν όλες οι κατηγορίες που βάραιναν τον πρώην επικεφαλής του ΔΝΤ. Πλέον είναι ελεύθερος να μεταβεί στη Γαλλία.


Ο Αμερικανός Δικαστής Μάικλ Όμπους αποφάσισε να αποσύρει τις κατηγορίες εναντίον του Ντομινίκ Στρος-Καν για σεξουαλική επίθεση σε καμαριέρα του ξενοδοχείου Sofitel στη Νέα Υόρκη, μετά από αίτηση του εισαγγελέα, ο οποίος αποκάλυψε ψεύδη στις κατηγορίες της Ναφισάτου Ντιαλό.

Συγκινημένος και χαρούμενος εμφανίστηκε σε δηλώσεις του, ο πρώην ισχυρός άντρας του ΔΝΤ, λίγο μετά την αθώωσή του από το δικαστήριο του Μανχάταν.

"Αυτοί οι τελευταίοι δυόμισι μήνες ήταν ένας εφιάλτης για μένα και την οικογένειά μου. Θέλω να ευχαριστήσω όλους τους φίλους στη Γαλλία και στις Ηνωμένες Πολιτείες που έχουν πιστέψει στην αθωότητά μου, και τις χιλιάδες των ανθρώπων που μας εξέφρασαν την υποστήριξή τους προσωπικά και γραπτώς. Είμαι βαθιά ευγνώμων στη σύζυγο και την οικογένειά μου που πέρασαν αυτή τη δοκιμασία μαζί μου".

O Ντομινίκ Στρος Καν εξέφρασε την εκτίμησή του προς το πρόσωπο του δικαστή και τους συνεργάτες του και δήλωσε ικανοποιημένος για την απόφαση.

Το γεγονός ότι αποσύρθηκαν οι κατηγορίες εναντίον του στην ποινική διαδικασία δεν σημαίνει το τέλος της δικαστικής του περιπέτειας.

Οι δικηγόροι της Ντιαλό άρχισαν στις αρχές του μήνα μια διαδικασία σε αστικό δικαστήριο του Μπρονξ της Νέας Υόρκης, για την επιδίκαση αποζημίωσης για την βλάβη που υπέστη η πελάτης τους από την "βίαιη και σαδιστική" σε βάρος της επίθεση.

TZAKOY EΛΕΝΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου