Τετάρτη 9 Απριλίου 2014

Σχορτσανίτης: "Μου είπε ότι θα βιάσει τα παιδιά μου"



Ο Σοφοκλής Σχορτσανίτης μιλώντας για το βράδυ που έχασε την ψυχραιμία του και κινήθηκε απειλητικά προς τις εξέδρες των οπαδών της Χάποελ , αποκάλυψε τι ήταν αυτό που οδήγησε στην "έκρηξή" του. Διαβάστε λεπτομέρειες.

Ο Σοφοκλής Σχορτσανίτης βγήκε εκτός εαυτού και αποπειράθηκε να χτυπήσει οπαδούς της Χάποελ Τελ Αβίβ που τον καθύβριζαν, κινούμενος απειλητικά προς τις εξέδρες το βράδυ της Δευτέρας (7/4). Ο ίδιος εξήγησε τι ήταν αυτό που τον εξόργισε και οδήγησε στην "έκρηξή" του.

"Όσο σχολίαζε εμένα και τη σύζυγο μου, έκανα ότι δεν άκουγα. Μόλις έπιασε στο στόμα του τα παιδιά μου, το “έχασα”. Μου είπε ότι θα βιάσει την κόρη και τον γιο μου. Παραδέχομαι πως αυτό που έκανα ήταν λάθος και ανάρμοστο, για έναν επαγγελματία αθλητή που εκπροσωπεί την Ελλάδα και έναν τεράστιο οργανισμό, όπως είναι η Μακάμπι.
Πιστέψτε με, πίστευα ότι έχω ακούσει τα πάντα στην Ελλάδα, όταν έπαιζα στον Ολυμπιακό και τον Παναθηναϊκό. Με έβρισαν όλοι, αλλά ουδείς σαν και αυτόν. Αν αυτός ο οπαδός έχει οικογένεια, θα πρέπει να ντρέπεται. Αν δεν έχει, τότε ας του κάνουν κάτι ώστε να μην αποκτήσει ποτέ".
Εξήγησε ωστόσο πως η Μακάμπι έχει κάθε δικαίωμα να τον τιμωρήσει: "Ελπίζω να μην είναι εξοντωτική η ποινή μου, για την ομάδα μου. Ευχαριστώ τη Μακάμπι που στάθηκε στο πλευρό μου και ελπίζω να έχω την ευκαιρία να δείξω την ευγνωμοσύνη μου".
Τέλος, ερωτηθείς για το επόμενο ματς με την Χάποελ και το τι περιμένει να συναντήσει εκεί δήλωσε: "Μπορούν να προσπαθήσουν τα πάντα. Έχω παίξει σε εχθρικές ατμόσφαιρες 20 και 25 χιλιάδων οπαδών. Πιστεύω όμως, πως για όλα υπάρχει ένα όριο. Ακόμα και στις ύβρεις για τις οικογένειες μας. Πρέπει να είσαι άρρωστος στο μυαλό, για να λες τέτοια πράγματα. Δεν κοιμήθηκα το βράδυ και δεν νιώθω καλά. Η γυναίκα μου επίσης, νιώθει πιεσμένη. Είναι ανήσυχη. Χρειάστηκα χρόνο για να της πω τι μου έλεγε ο οπαδός και λυπήθηκε πολύ".

Δείτε τις φωτογραφίες της επίθεσης...




 



contra.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου