Με δηλώσεις του στο MEGA ο αναπληρωτής υπουργός Υποδομών -
Μεταφορών και Δικτύων Χρήστος Σπίρτζης, ξεκαθάρισε πως δεν μπορεί να
συνεχιστεί η εξαγγελία του Αντώνη Σαμαρά για WiFi σε όλη την Ελλάδα.
Το πρόγραμμα αυτό ήταν πιλοτικό για έξι μήνες και
εφαρμόστηκε σε κάποιους δήμους και τώρα δεν υπάρχει τρόπος φύλαξης των
εγκαταστάσεων, ανέφερε για να καταλήξει: "Εμείς δεν θα συμβάλουμε στο
πλιάτσικο της περιουσίας του δημοσίου".
Μεταξύ άλλων δήλωσε πως σε ένα μήνα θα είναι έτοιμο το μοντέλο του υπουργείου Υποδομών πάνω στο οποίο θα κληθούν σε επαναδιαπραγμάτευση των όρων των συμβάσεων οι παραχωρησιούχοι των πέντε μεγάλων αυτοκινητοδρόμων αλλά και οι δανείστριες τράπεζες. Βασικός του στόχος, σύμφωνα με τον ίδιο, θα είναι η μείωση των διοδίων και η διευκόλυνσης της τοπικής κυκλοφορίας.
Ο αναπληρωτής υπουργός μίλησε για την καθιέρωση ενός συστήματος που θα συναρτά τη διάρκεια της παραχώρησης και το ύψος των διοδίων με τη συχνότητα των διελεύσεων. Δεν μπορεί, είπε, να προβλέπεται εκ των προτέρων να διαρκεί η παραχώρηση για 35 έτη, όπως γίνεται σήμερα.
Διευκρίνισε ότι δεν είναι επιλογή της κυβέρνησης η καταγγελία των υφιστάμενων συμβάσεων γιατί το κόστος της ολοκλήρωσης των πέντε αυτοκινητοδρόμων θα είναι μεγαλύτερο.
Για τις ιδιωτικοποιήσεις στον χώρο του υπουργείου του (Περιφερειακά αεροδρόμια, ΤΡΑΙΝΟΣΕ ) είπε ότι θα προχωρήσουν όσες έχουν οριστικοποιηθεί οι συμβάσεις τους, ενώ για τις υπόλοιπες τόνισε ότι το υπουργείο θα τις ξαναδεί με στόχο τη μεγαλύτερη συμμετοχή του δημοσίου.
Τόνισε ακόμη ότι έχει στρατηγικό στόχο τον εκσυγχρονισμό του σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας, κάτι σαν μία Εγνατία Οδό των Σιδηροδρόμων, όπως είπε χαρακτηριστικά.
Μεταξύ άλλων δήλωσε πως σε ένα μήνα θα είναι έτοιμο το μοντέλο του υπουργείου Υποδομών πάνω στο οποίο θα κληθούν σε επαναδιαπραγμάτευση των όρων των συμβάσεων οι παραχωρησιούχοι των πέντε μεγάλων αυτοκινητοδρόμων αλλά και οι δανείστριες τράπεζες. Βασικός του στόχος, σύμφωνα με τον ίδιο, θα είναι η μείωση των διοδίων και η διευκόλυνσης της τοπικής κυκλοφορίας.
Ο αναπληρωτής υπουργός μίλησε για την καθιέρωση ενός συστήματος που θα συναρτά τη διάρκεια της παραχώρησης και το ύψος των διοδίων με τη συχνότητα των διελεύσεων. Δεν μπορεί, είπε, να προβλέπεται εκ των προτέρων να διαρκεί η παραχώρηση για 35 έτη, όπως γίνεται σήμερα.
Διευκρίνισε ότι δεν είναι επιλογή της κυβέρνησης η καταγγελία των υφιστάμενων συμβάσεων γιατί το κόστος της ολοκλήρωσης των πέντε αυτοκινητοδρόμων θα είναι μεγαλύτερο.
Για τις ιδιωτικοποιήσεις στον χώρο του υπουργείου του (Περιφερειακά αεροδρόμια, ΤΡΑΙΝΟΣΕ ) είπε ότι θα προχωρήσουν όσες έχουν οριστικοποιηθεί οι συμβάσεις τους, ενώ για τις υπόλοιπες τόνισε ότι το υπουργείο θα τις ξαναδεί με στόχο τη μεγαλύτερη συμμετοχή του δημοσίου.
Τόνισε ακόμη ότι έχει στρατηγικό στόχο τον εκσυγχρονισμό του σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας, κάτι σαν μία Εγνατία Οδό των Σιδηροδρόμων, όπως είπε χαρακτηριστικά.
news247.gr Χρήστος Δεμέτης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου