Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου 2012

Πρόστιμο για το ξ*κ*λι*ρα του Τράγκα στη Μέρκελ


Οι χαρακτηρισμοί του Γιώργου Τράγκα για την Α. Μέρκελ, προκάλεσαν την παρέμβαση του ΕΣΡ.

Το Εθνικό Ραδιοτηλεοπτικό Συμβούλιο επέβαλε πρόστιμο 25.000 ευρώ στον ραδιοφωνικό σταθμό Real FM, για τους χαρακτηρισμούς του Γιώργου Τράγκα, προς την καγκελάριο της Γερμανίας Άνγκελα Μέρκελ.


Ο δημοσιογράφος αποκάλεσε την Άνγκελα Μέρκελ ξ*κ*λι*ρα και έτσι ακολούθησαν καταγγελίες ιδιωτών.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση του ΕΣΡ, το πρόστιμο επιβλήθηκε για κακή χρήση της ελληνικής γλώσσας και άσεμνους χαρακτηρισμούς κατά της Γερμανίδας καγκελαρίου Άνγκελας Μέρκελ, στην εκπομπή του δημοσιογράφου Γιώργου Τράγκα, στις 28/09/11 πρόστιμο 10.000 ευρώ, ενώ στις 08/11/11 πρόστιμο 15.000 ευρώ.

Ο κ. Τράγκας μιλώντας στον Γιώργο Παπαδάκη, εξέφρασε τη λύπη του για το πρόστιμο και με δάκρυα στα μάτια, αναφέρθηκε στα όσα λένε οι Γερμανοί για τους Έλληνες και την υποτιθέμενη τεμπελιά τους.



Ξέσπασμα Τράγκα από babisflou

"Στα 63 μου, μου λένε πως είμαι ένα είδος στο βαλκανικό νότο, που είναι τεμπέλικο, ρουφιάνικο. Και ρωτάω. Εγώ δουλεύω από τα 16 μου! Έχω δουλέψει μέρα νύχτα, μισό αιώνα. Γιατί ακούμε όλοι μας πως είμαστε τεμπέληδες και απατεώνες;", ανέφερε ο δημοσιογράφος.

ΤΖΑΚΟΥ ΕΛΕΝΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου