Σάββατο 28 Ιανουαρίου 2012

Η ΣΩΣΙΑΣ ΤΗΣ ΤΖΟΥΛΙΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΤΟΥ

Τρέμε Τζούλια: Τζοβάνα is Here Η σωσίας της Τζούλιας από το Ναύπλιο Βρίσκεται στην Αθήνα μόλις πέντε μήνες και έχει προκαλέσει νευρικό κλονισμό στα πιο in spots της πόλης με την ομοιότητά της με την Τζούλια Αλεξανδράτου . 


Η 20χρονη φοιτήτρια από το Ναύπλιο πιστεύει πως δεν είναι τίποτα το εξαιρετικό, αλλά δεν νομίζω πως είχε την ίδια άποψη και μια διμοιρία των ΜΑΤ που, μόλις περάσαμε από μπροστά τους, αρχίσανε να κοπανιούνται μέσα στο όχημά τους φωνάζοντας: «Εδώ! Εδώ! Τζούλια !». - Μα είμαστε ίδιες με τη Τζούλια Αλεξανδράτου , δεν μπορείς να φανταστείς! Μια φορά που είχα πάει στο Villa Mercedes και ήταν εκεί η αδερφή της Τζούλιας , σε κάποια φάση ήρθαν και μου είπαν: «Είναι και η αδερφή σου εδώ!». - Έχω κατακτήσεις σε όλο το Ναύπλιο! Σοβαρά! Θεωρούμαι η ωραία του Ναυπλίου. Έτσι λένε τουλάχιστον. - Θέλω να έχω το πάνω χέρι στις σχέσεις μου. Θέλω να τους κάνω ό,τι θέλω. Η αγαπημένη μου στάση είναι στα τέσσερα αλλά όλες αυτό δεν λέμε; - Δεν θα άφηνα ποτέ έναν άντρα να μου πιέζει το κεφάλι ενώ κάνω στοματικό. Μου τη δίνει απίστευτα! Ξέρω κι από μόνη μου τι πρέπει να κάνω. - Όσον αφορά το μυαλό, πιστεύω πως είμαι δεκτική, κι αν σκεφτώ και τις επιδόσεις μου στο σχολείο, θα μου έβαζα ένα 8. Για το στήθος θα μου έβαζα 3, δεν έχω καθόλου, και δεν σκέφτομαι τη σιλικόνη, σε προλαβαίνω πριν με ρωτήσεις. Για τον πισινό μου μου έχουν πει καλά λόγια, οπότε θα του βάλω 8. Για τα πόδια μου λένε ότι είναι πολύ αδύνατα. Ένα 7 νομίζω είναι εντάξει. 

ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου