Για πολλούς γονείς, τα παιχνίδια στον υπολογιστή και η μάθηση αποτελούν μία αντίθεση, σαν τη φωτιά και το νερό. Γεγονός είναι ότι και τα δύο μπορούν πλέον να συμβαδίζουν, σύμφωνα με μια μελέτη που παρουσιάστηκε στο Ντίσελντορφ της Γερμανίας.
Σε ένα βασικό συμπέρασμα κατέληξαν οι συντάκτες της μελέτης: «Τα ψηφιακά παιχνίδια μπορεί να είναι περισσότερο για ψυχαγωγία, προσφέρουν όμως συναρπαστικές νέες προσεγγίσεις στη διδασκαλία και τη μάθηση.
Μάθηση με τον τίτλο "Playing", είναι ο απολογισμός του συγγραφέα και ερευνητή στο Πανεπιστήμιο του Χοφενχάιμ, Τζον Μπρεούερ, για τις πιθανές εκτιμήσεις, σχετικά με την εκπαιδευτική χρήση κατάλληλων ηλεκτρονικών παιχνιδιών.
Το ζήτημα της μελέτης σε μορφή PDF του επιτρέπει μια σύζευξη της μάθησης και της άμεσης εμπειρίας, γράφει ο Μπρεούερ. Η μελέτη βρίσκεται στο παράρτημα και περιλαμβάνει επίσης , επιμέρους τίτλους παιχνιδιών.
Είναι η λεγόμενη πρόβλεψη, ότι «οι σημερινές τάσεις, όπως τα κινητά παιχνίδια, που ανοίγουν νέες ομάδες στόχου, μέσω του « Casual Games », τα λεγόμενα «κοινωνικά παιχνίδια» σε πλατφόρμες δικτύων , όπως το Facebook ή Augmented , Αγώνες Πραγματικότητας, θα μπορούσαν να αποτελέσουν σύνδεσμο μεταξύ του πραγματικού κόσμου και του παιχνιδιού , στον κόσμο των νέων ευκαιριών που βασίζεται στη μάθηση.
ΤΖΑΚΟΥ ΕΛΕΝΑ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου