Δευτέρα 31 Ιανουαρίου 2011

Ο πόλεμος των γιγάντων στο διαδίκτυο!


Ο πόλεμος των γιγάντων ή ο πόλεμος των κλικ! Ποιο σας αρέσει ή μπορεί και να ηχεί καλύτερα στα αυτιά σας! Το σίγουρο είναι πως έχει ξεκινήσει στο διαδίκτυο ένας πόλεμος αόρατος ή και ορατός, για το ποιος θα επικράτηση πρώτος στα χτυπήματα!

Είναι αναμφισβήτητα μια μονομαχία των γιγάντων! Το Facebook κατά του Google και του Yahoo! Ένα παιχνίδι πολλών εκατομμυρίων στο όποιο ανταγωνίζονται για τα χτυπήματα, για την διαφήμιση, για τους χρήστες, για τις ιδέες, για τα ρεκόρ και για πολλά αλλά…

Για να δούμε τους γίγαντες σε σύγκριση!

Google: Τα ακαθάριστα έσοδα αναρριχήθηκαν έως το τέλος του έτους σε 8,4 δισ. δολάρια (συν 26%), το κέρδος σε 2,5 δισεκατομμύρια δολάρια (αύξηση 29 τοις εκατό). Αξία: 200.000.000.000 δολάρια.

Yahoo: θα μπορούσε να αυξήσει τα κέρδη της το τέταρτο τρίμηνο έως 312 εκατ. ευρώ. Οι καθαρές πωλήσεις της Yahoo μειώθηκαν, αλλά κατά πέντε τοις εκατό σε $ 1,2 δισ. ευρώ. 

Facebook: λέγεται ότι έχει καταγραφεί κατά τους πρώτους εννέα μήνες του 2010, πωλήσεις ύψους 1,2 δισ. δολαρίων και κέρδη 355 εκατομμυρίων δολαρίων. Τιμή: 50 δισεκατομμύρια δολάρια.

Ποιος θα το φανταζόταν στην αρχή της χιλιετίας πως κάποιος θα έχανε τη θέση του από τον θρόνο της μηχανής αναζήτησης του Yahoo; Απλά και πάλι, το εργατικό δυναμικό είναι πρωτοπόρος. Για τρία τέταρτα, το Yahoo χάνει σε μεγάλο βαθμό και κατηγορείτε για έλλειψη ιδεών και την ισχύ στην αγορά της Google.

Η Google θα μπορούσε να αντιμετωπίσει την ίδια μοίρα. Η πρώην κορυφαία think tank αγωνίζονται ενάντια στη γραφειοκρατία και έλλειψη ευελιξίας τους.

Οι αριθμοί μιλούν από μόνοι τους: Με περισσότερα από 550 εκατομμύρια μέλη, το Facebook είναι σαν ένας μεγάλος μαγνήτης που εφιστά την προσοχή και το χρόνο των χρηστών του Διαδικτύου στο Facebook.

Τα περισσότερα από τα χρήματα που κέρδισε η Google, καθώς και το Facebook, ήταν με τις διαφημίσεις στον τομέα της αναζήτησης στο Διαδίκτυο. Το σύστημα τοποθέτησης για τη συγκεκριμένη διαφήμιση λειτουργεί μόνο όταν πολλοί χρήστες είναι εκεί.
Και το Facebook σχεδιάζει επίσης να συνεργάζεται με τη Microsoft για μια άμεση επίθεση στις βασικές της Google: η μία θέλει να καθιερωθεί αντί του τύπου της Google που είναι μια «κοινωνική έρευνα», στην οποία δεν είναι η σύνδεση του δικτύου ζωτικής σημασίας, αλλά είναι κυρίως οι εμπειρίες των φίλων σε πρώτο πλάνο .

Πολλοί κορυφαίοι άνθρωποι έχουν γυρίσει ήδη την πλάτη τους στη Google και πέρασαν στο διαγωνισμό. Η τεράστια δύναμη διαφήμισης της Google καταρρέει!.
Στην τρέχουσα κορυφή βρίσκεται απλά το Facebook!

ΤΖΑΚΟΥ ΕΛΕΝΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου