Κυριακή 27 Φεβρουαρίου 2011

Υπάλληλος πυροβολεί το αφεντικό!


Ο 46 χρόνος Αντνάν στο Αμβούργο της Γερμανίας ήταν τόσο περήφανος για τη δουλειά του στο αρτοποιείο. Όταν άκουσε ότι θα έπρεπε να απολυθεί φοβήθηκε για τη δουλειά του. Ο εργαζόμενος τρελάθηκε, πυροβόλησε το αφεντικό του!

Ο Γ. Ερκάν ,το 48χρόνο θύμα δήλωσε: « Εγώ αμέσως πετάχτηκα προς το όπλο, ωστόσο, πυροβόλησε και το βλήμα χτύπησε το αριστερό μου χέρι. Ο Αντνάν έτρεχε γύρω από το γραφείο μου και είπε:« Πρέπει να πονέσεις». Με πυροβόλησε στο μηρό και τα πόδια μου. Ο Αντνάν μου έβαλε στη συνέχεια το όπλο του στο κεφάλι μου. "

Ο ιδιοκτήτης του αρτοποιείου Γ. Ερκάν είναι ανίκανος να εργαστεί μετά την επίθεση. Το αριστερό χέρι δεν μπορεί να το σφίξει και το αριστερό του πόδι μετά τον οδυνηρό τραυματισμό στο μηρό τον ανάγκασε να καθίσει σπίτι. Πάσχει επίσης από άγχος και εφιάλτες. Ο δικηγόρος του θύματος, ο οποίος τον εκπροσωπεί έχει ένα μικρό παράπονο: "Ο πελάτης μου νοσηλεύετε μετά το συμβάν στην ψυχιατρική κλινική."

Ωστόσο όμως, ο Αντνάν έλαβε αποζημίωση απόλυσης 5000 ευρώ!

Ο Αντνάν μπορεί να αντιμετωπίσει μέχρι και 10 χρόνια φυλάκιση!

ΤΖΑΚΟΥ ΕΛΕΝΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου