Translate

Τετάρτη 17 Απριλίου 2013

Έστειλαν γράμμα με τοξική ουσία στον Μπαράκ Ομπάμα


Μετά τον εντοπισμό επιστολής με την υπερτοξική ουσία Ρικίνη που προοριζόταν για τον γερουσιαστή του Μισισιπί Roger Wicker στο Καπιτώλιο, εντοπίστηκε κι άλλο γράμμα που είχε παραλήπτη τον πρόεδρο των ΗΠΑ, Μπαράκ Ομπάμα.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η Ρικίνη είναι χίλιες φορές πιο τοξική από το κυάνιο.

Όπως αναφέρει το Fox News, το γράμμα που προοριζόταν για τον Ομπάμα, είχε τον ίδιο αποστολέα με την επιστολή προς τον Wicker.

Σύμφωνα με το FBI, το παγιδευμένο γράμμα εντοπίστηκε σε έλεγχο στην περιοχή του Μέριλαντ.

ΤΖΑΚΟΥ ΕΛΕΝΑ
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Στους 1430 έχει φθάσει ο αριθμός των νεκρών στην Βενεζουέλα

H Βενεζουέλα βιώνει πρωτοφανή καταστροφή, έχοντας πληγεί σοβαρά τόσο από χρόνια οικονομική και πολιτική κρίση όσο και από μια πρόσφατη φυσικ...