Translate

Δευτέρα 9 Δεκεμβρίου 2013

Δωρεάν ασύρματο internet σε τρόλεϊ και αστικά λεωφορεία


Δωρεάν παροχή ασύρματου internet (Wi-Fi) σε τρόλεϊ και αστικά λεωφορεία, ξεκινά άμεσα ο ΟΣΥ (Οδικές Συγκοινωνίες ΑΕ).

Το μέτρο θα ξεκινήσει πιλοτικά από τη γραμμή 6 των τρόλεϊ και τη λεωφορειακή γραμμή 302.

Στους επιβάτες θα δίνεται η δυνατότητα Wi Fi σύνδεσης με ταχύτητα έως και 4G, όταν το όχημα θα βρίσκεται σε κίνηση, στα σημεία της διαδρομής που υπάρχει δίκτυο.

Στόχος της ΟΣΥ είναι να επεκταθεί, το επόμενο διάστημα, στο μεγαλύτερο δυνατό αριθμό λεωφορείων και τρόλεϊ.

ΤΖΑΚΟΥ ΕΛΕΝΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δικαιώματα στην Τηλεργασία: Πρέπει η εταιρεία σας να πληρώνει τους λογαριασμούς σας;

Η Ελλάδα δεν είναι πλέον μόνο ένας προορισμός για τουρίστες που αναζητούν τον ήλιο. Έχει εξελιχθεί σε κόμβο, για επαγγελματίες που εργάζοντα...