Translate

Δευτέρα 3 Φεβρουαρίου 2014

Τεράστιες ουρές στα υποκαταστήματα της ΔΕΗ

Χρειάζεστε υπομονή τουλάχιστον 45 λεπτών αν θέλετε να πληρώσετε σήμερα

Το «έλα να δεις» επικρατεί από το πρωί στα υποκαταστήματα της ΔΕΗ. Ταλαιπωρία τουλάχιστον 45 λεπτών περιμένει εκείνους που σκοπεύουν και σήμερα να τακτοποιήσουν τις οφειλές τους, αφού οι ουρές, όπως μπορείτε να δείτε, είναι τεράστιες.

Στη ΔΕΗ βρίσκονται και πολίτες που δεν πρόλαβαν να πληρώσουν το χαράτσι (για δεύτερη φορά) αλλά και πολίτες που πληρώθηκαν την Παρασκευή και ήρθαν σήμερα να δώσουν τις υποχρεώσεις τους.



NEWSBEAST

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δικαιώματα στην Τηλεργασία: Πρέπει η εταιρεία σας να πληρώνει τους λογαριασμούς σας;

Η Ελλάδα δεν είναι πλέον μόνο ένας προορισμός για τουρίστες που αναζητούν τον ήλιο. Έχει εξελιχθεί σε κόμβο, για επαγγελματίες που εργάζοντα...