Translate

Τετάρτη 17 Σεπτεμβρίου 2014

Βρέθηκαν ανθρώπινα οστά σε εργασίες του Δήμου Θεσσαλονίκης (εικόνες)

Βρέθηκαν ανθρώπινα οστά σε εργασίες του Δήμου Θεσσαλονίκης (εικόνες) 


Έκπληκτοι οι εργάτες του δήμου Θεσσαλονίκης, είδαν κατά τη διάρκεια εκσκαφών στην οδό Αγίας Σοφίας, ανθρώπινα οστά!



Στο σημείο έσπευσε η Αρχαιολογική υπηρεσία, για να μελετήσει τα ευρήματα. Οι αρχαιολόγοι εκτιμούν ότι πρόκειται για ανθρώπινα οστά, Βυζαντινής περιόδου ενώ τα μετέφεραν σε εργαστήρια ώστε να λυθεί το μυστήριο.









Πηγή : esaloniki

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δικαιώματα στην Τηλεργασία: Πρέπει η εταιρεία σας να πληρώνει τους λογαριασμούς σας;

Η Ελλάδα δεν είναι πλέον μόνο ένας προορισμός για τουρίστες που αναζητούν τον ήλιο. Έχει εξελιχθεί σε κόμβο, για επαγγελματίες που εργάζοντα...