Translate

Τρίτη 17 Νοεμβρίου 2015

Κλειστοί οι σταθμοί του μετρό Σύνταγμα, Ευαγγελισμός, Μέγαρο Μουσικής



Ενόψει της πορείας για τον εορτασμό της 42ης επετείου της εξέγερσις του Πολυτεχνείου

Με εντολή της αστυνομίας κλειστοί θα παραμείνουν από τις 2 το μεσημέρι και μετά οι σταθμοί του Μετρό «Σύνταγμα», «Ευαγγελιμός», «Μέγαρος Μουσικής».

Οι σταθμοί θα παραμείνουν κλειστοί στο πλαίσιο των μέτρων ασφαλείας ενόψει της πραγματοποίησης της πορείας για την 42 επέτειο από την εξέγερση του Πολυτεχνείου που θα καταλήξει όπως κάθε χρόνο στην Αμερικανική Πρεσβεία.

wifinews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δικαιώματα στην Τηλεργασία: Πρέπει η εταιρεία σας να πληρώνει τους λογαριασμούς σας;

Η Ελλάδα δεν είναι πλέον μόνο ένας προορισμός για τουρίστες που αναζητούν τον ήλιο. Έχει εξελιχθεί σε κόμβο, για επαγγελματίες που εργάζοντα...