Translate

Παρασκευή 17 Μαρτίου 2017

Η Μέρκελ στον Λευκό Οίκο για το πρώτο τετ α τετ με τον Τραμπ Δείτε φωτογραφίες από την υποδοχή της




Στον Λευκό Οίκο υποδέχτηκε την Παρασκευή την καγκελάριο της Γερμανίας Άνγκελα Μέρκελ ο πρόεδρος των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ.

Η συνάντησή τους επρόκειτο να γίνει την Τρίτη αλλά αναβλήθηκε λόγω της σφοδρής χιονοθύελλας που έπληξε τις ανατολικές ΗΠΑ.


Οι δύο ηγέτες θα έχουν συνομιλίες στο Οβάλ Γραφείο και κατόπιν θα δώσουν κοινή συνέντευξη Τύπου.






Newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δικαιώματα στην Τηλεργασία: Πρέπει η εταιρεία σας να πληρώνει τους λογαριασμούς σας;

Η Ελλάδα δεν είναι πλέον μόνο ένας προορισμός για τουρίστες που αναζητούν τον ήλιο. Έχει εξελιχθεί σε κόμβο, για επαγγελματίες που εργάζοντα...