Translate

Πέμπτη 17 Αυγούστου 2017

Δωρεάν από σήμερα η μετακίνηση των ανέργων με τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ


Δωρεάν θα είναι από σήμερα η μετακίνηση των ανέργων με τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ.

Την ελεύθερη κυκλοφορία των ανέργων με τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ, θέτει σε ισχύ ο Οργανισμός, με σχετική απόφαση που έλαβε το Διοικητικό Συμβούλιο.

Μοναδική υποχρέωση των ανέργων, κατά τη διάρκεια ελέγχου, θα είναι η επίδειξη της αστυνομικής τους ταυτότητας και της εν ισχύ κάρτας ανεργίας (ή βεβαίωσης) από τον ΟΑΕΔ, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση του ΟΑΣΘ.

ΤΖΑΚΟΥ ΕΛΕΝΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δικαιώματα στην Τηλεργασία: Πρέπει η εταιρεία σας να πληρώνει τους λογαριασμούς σας;

Η Ελλάδα δεν είναι πλέον μόνο ένας προορισμός για τουρίστες που αναζητούν τον ήλιο. Έχει εξελιχθεί σε κόμβο, για επαγγελματίες που εργάζοντα...