Translate

Σάββατο 10 Φεβρουαρίου 2018

Χειμερινοί Ολυμπιακοί Αγώνες: Πρώτο χρυσό μετάλλιο για τη Νότια Κορέα


Το πρώτο χρυσό μετάλλιό της πανηγυρίζει η Νότια Κορέα στους 23ους Χειμερινούς Ολυμπιακούς Αγώνες, τους οποίους διοργανώνει στην Πιονγκτσάνγκ.


.«Δράστης» αυτής της επιτυχίας είναι ο Χιοτζούν Λιμ, ο οποίος ολοκλήρωσε την προσπάθειά του στον μεγάλο τελικό των 1.500 μέτρων του πατινάζ ταχύτητας σε μικρή πίστα στην «Gangneung Ice Arena» σε 2:10.485, επίδοση που αποτελεί νέο Ολυμπιακό ρεκόρ (σ.σ. το προηγούμενο είχε πετύχει ο Νοτιοκορεάτης Τζουνγκ-Σου Λι στους Χειμερινούς του Βανκούβερ το 2010 με 2:10.949).

Ο Λιμ άφησε στην δεύτερη θέση τον Ολλανδό -κάτοχο του παγκοσμίου ρεκόρ- Σίνκιε Κνεγκτ (2:10.555), ενώ το χάλκινο μετάλλιο κατέκτησε ο Σέμεν Ελιστράτοφ (2:10.687), ως Ολυμπιακός Αθλητής από τη Ρωσία.

Η κατάταξη




Newsit. gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δικαιώματα στην Τηλεργασία: Πρέπει η εταιρεία σας να πληρώνει τους λογαριασμούς σας;

Η Ελλάδα δεν είναι πλέον μόνο ένας προορισμός για τουρίστες που αναζητούν τον ήλιο. Έχει εξελιχθεί σε κόμβο, για επαγγελματίες που εργάζοντα...