Τετάρτη 29 Ιουνίου 2011

«Ναι» στο Μεσοπρόθεσμο από την ανεξάρτητη πλέον ΄Ελσα Παπαδημητρίου


Την ανεξαρτητοποίησή της ανακοίνωσε η βουλευτής της ΝΔ Έλσα Παπαδημητρίου δηλώνοντας ότι θα υπερψηφίσει το Μεσοπρόθεσμο Πρόγραμμα.

Κατά την τοποθέτησή της στην Βουλή τόνισε ότι «το "όχι" δεν μπορεί να συνοδεύεται από το ναι μεν αλλά, το "παρόν" είναι πράξη Πόντιου Πιλάτου και το όχι υπό όρους δεν αφορά την δική μου λογική. "Ναι" λοιπόν και εύχομαι να μην με απογοητεύσετε κύριοι της κυβέρνησης»,

«Έστω και με μια ψήφο, να είναι η σπορά της ελπίδας για μια συναινετική πορεία και για την ανάκτηση του κύρους της Ελλάδας απέναντι στους αλληλέγγυους εταίρους μας, όπως τους βλέπω εγώ», πρόσθεσε η κ.Παπαδημητρίου. Όπως ανέφερε «θα ξεπεράσω τις μικρές μου δυνατότητες ως ανεξάρτητη και μόνη βουλευτής για να βοηθήσω σε αυτή την κατεύθυνση», ενώ τόνισε: «Μακάρι να είχε την υπογραφή όλων των πολιτικών δυνάμεων»

Ο βουλευτής Α’ Θεσσαλονίκης του ΠαΣοΚ Θ. Ρομπόπουλος, θα ψηφίσει τελικώς το Μεσοπρόθεσμο Πλαίσιο Δημοσιονομικής Στρατηγικής 2012-2015. Όπως δήλωσε πριν από λίγο στη Βουλή, «δεν μπορώ να πτωχεύσω εγώ τη χώρα μου, ούτε να διαλύσω την Ε.Ε.». Και πρόσθεσε «η καταψήφιση του Μεσοπρόθεσμου όπως έχει τεθεί εκβιαστικά από την Ευρώπη και την τρόϊκα, θα οδηγήσει την χώρα σε χρεοκοπία».

Νωρίτερα ο βουλευτής Καρδίτσας του ΠαΣοΚ Ν.Σαλαγιάννης δήλωσε ότι θα υπερψηφίσει το Μεσοπρόθεσμο Πρόγραμμα, διευκρινίζοντας ότι δεν πρόκειται να αναλάβει το ρίσκο της πτώχευσης της χώρας.

TZAKOY EΛΕΝΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου