Translate

Κυριακή 17 Απριλίου 2011

Η Tepco παρουσιάζει χρονοδιάγραμμα αντιμετώπισης της κρίσης


Η Τepco, διαχειρίστρια εταιρεία του πυρηνικού σταθμού στη Φουκουσίμα, για πρώτη φορά μετά την καταστροφή του εργοστασίου, παρουσίασε ένα χρονοδιάγραμμα για την αντιμετώπιση της κρίσης.

Κατά πάσα πιθανότητα, θα χρειαστούν περίπου τρεις μήνες για να μειωθούν οι διαρροές ραδιενέργειας από το εργοστάσιο στο βόρειοανατολικό τμήμα της χώρας, σύμφωνα με τον Tsunehisa Katsumata, επικεφαλής της Tepco.

Στη συνέχεια θα χρειαστούν άλλοι τρεις έως έξι μήνες, μέχρι να καταφέρουν να μειώσουν τη διαρροή ραδιενέργειας σε πολύ χαμηλό επίπεδο. Αυτό προϋποθέτει να μειωθεί η θερμοκρασία στους αντιδραστήρες και τις δεξαμενές αποθήκευσης του χρησιμοποιημένου καυσίμου.




Η Tepco έλαβε εντολή από τον πρωθυπουργό Naoto Kan, να παρουσιάσει ένα σχέδιο αντιμετώπισης της καταστροφής.

Το σχέδιο της εταιρείας προβλέπει, ότι τα κατεστραμμένα κτίρια θα καλυφτούν και τελικά θα απομακρυνθεί το πυρηνικό καύσιμο. Δεν μπορούν όμως να απαντήσουν για το πότε θα επιστρέψουν οι κάτοικοι.

TZAKOY EΛΕΝΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Στους 1430 έχει φθάσει ο αριθμός των νεκρών στην Βενεζουέλα

H Βενεζουέλα βιώνει πρωτοφανή καταστροφή, έχοντας πληγεί σοβαρά τόσο από χρόνια οικονομική και πολιτική κρίση όσο και από μια πρόσφατη φυσικ...