Translate

Πέμπτη 24 Φεβρουαρίου 2011

Η φτώχεια θέλει καλοπέραση..

Πέμπτη, 24 Φεβρουαρίου 2011



Η απλήρωτη (από τον Οκτώβριο) συμβασιούχοι της Αναπτυξιακής Δημοτικής επιχείρησης ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ (Α.Δ.Ε.Ι.) σήμερα το τσίκνισαν έξω από το Δημαρχείο της πόλης μας. Επισυνάπτω photo από το ΜΕΓΑΛΟ φαγοπότι..!!! Τελικά δεν τα φάγαμε μαζί αυτά..!!!Προφανώς τη να τους κάνει αυτούς (που είναι μέσα από το Δημαρχείο) το σουβλάκι...!!! Ο ΝΟΩΝ ΝΟΕΙΤΟ..!!
Επιτροπή Αγώνα Απλήρωτων και Κυνηγημένων Εργαζομένων (Α.Δ.Ε.Ι.)




Αναρτήθηκε από tromaktiko στις 6:55 μ.μ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Στους 1430 έχει φθάσει ο αριθμός των νεκρών στην Βενεζουέλα

H Βενεζουέλα βιώνει πρωτοφανή καταστροφή, έχοντας πληγεί σοβαρά τόσο από χρόνια οικονομική και πολιτική κρίση όσο και από μια πρόσφατη φυσικ...