Translate

Σάββατο 15 Ιουνίου 2013

Προκαλούν οι Σκοπιανοί: Έβαλαν… πόδι στις συχνότητες της ΕΡΤ!

Προκαλούν οι Σκοπιανοί: Έβαλαν… πόδι στις συχνότητες της ΕΡΤ!
 
Λίγες μόνο ημέρες μετά την βίαιη διακοπή της λειτουργίας της ΕΡΤ και ήδη η συχνότητά της καταπατήθηκε από τηλεοπτικό κανάλι των Σκοπίων.
Στην φωτογραφία φαίνεται πως πρόκειται για το δίκτυο MPT (Македонска радио телевизија) και η υπόθεση έχει ήδη εξοργίσει χιλιάδες τηλεθεατών της Θεσσαλονίκης που ήρθαν αντιμέτωποι με αυτή την ιδιότυπη «πολιτιστική εισβολή», μετά την εκ μέρους «μας» εγκατάλειψη των συγκεκριμένων συχνοτήτων.
Κάποιοι έδωσαν την αφορμή για να μας εμπαίζουν τόσο απροκάλυπτα οι «αγαπημένοι» μας Σκοπιανοί...

newsbomb

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Στους 1430 έχει φθάσει ο αριθμός των νεκρών στην Βενεζουέλα

H Βενεζουέλα βιώνει πρωτοφανή καταστροφή, έχοντας πληγεί σοβαρά τόσο από χρόνια οικονομική και πολιτική κρίση όσο και από μια πρόσφατη φυσικ...