Κανονικά εκπέμπει εδώ και λίγη ώρα η ΝΕΤ στα Γιάννενα.
Τη θέση του μαύρου πήρε η απεργιακή εκπομπή της κρατικής τηλεόρασης.
Οι τεχνικοί μετά από προσπάθειες επανέφεραν και πάλι το σήμα μέσα στην πόλη των Ιωαννίνων!
Πηγή: ipeirotika.gr
H Βενεζουέλα βιώνει πρωτοφανή καταστροφή, έχοντας πληγεί σοβαρά τόσο από χρόνια οικονομική και πολιτική κρίση όσο και από μια πρόσφατη φυσικ...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου