Ο Θοδωρής Δρακάκης μετά από 19 χρόνια συνεργασίας με τον τηλεοπτικό σταθμό STAR αποχώρησε.
Σύμφωνα με ρεπορτάζ του parapolitika, μέσα στις αλλαγές που γίνονται στο κανάλι της Κηφισιάς φαίνεται ότι δεν χωρούσε ο δημοσιογράφος.
H Βενεζουέλα βιώνει πρωτοφανή καταστροφή, έχοντας πληγεί σοβαρά τόσο από χρόνια οικονομική και πολιτική κρίση όσο και από μια πρόσφατη φυσικ...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου