Ανατροπές στο καθεστώς των απολύσεων φέρνει απόφαση «βόμβα» του Πρωτοδικείου Αθηνών.
Όσοι υπάλληλοι επισκέπτονται το facebook εν ώρα εργασίας, ο εργοδότης τους έχει δικαίωμα να τους απολύσει και χωρίς να τους αποζημιώσει.
Η δικαστική απόφαση δικαιώνει αεροπορική εταιρεία η οποία απέλυσε υπάλληλό της, που επισκεπτόταν καθημερινά και επί ώρες διάφορες ιστοσελίδες και μάλιστα «πιάστηκε στα πράσα» από το διευθυντή της να επισκέπτεται το Facebook.
Η υπάλληλος είχε προσληφθεί στην εταιρία τον Ιανουάριο του 1989 και μάλιστα έως και το 2008 έπαιρνε και bonus λόγω της καλής απόδοσής της.
Ωστόσο το Μάιο του 2009, η υπάλληλος έλαβε επιστολή από το γενικό διευθυντή της αεροπορικής εταιρείας με την οποία της γινόταν συστάσεις για μη προσήκουσα εκπλήρωση των συμβατικών της υποχρεώσεων, καθόσον αργούσε συστηματικά να προσέλθει στην εργασία της στις 9 π.μ., χρησιμοποιούσε τις τηλεφωνικές γραμμές της εταιρείας για να πραγματοποιεί προσωπικές της κλήσεις και δη όχι αναγκαίες κατά την ώρα της εργασίας της, ενώ χρησιμοποιούσε και το Διαδίκτυο, όπου πραγματοποιούσε επισκέψεις σε ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης. Επίσης, στην επιστολή αναφερόταν ότι στις 29.4.2009 καταλήφθηκε από το γενικό διευθυντή και το διευθυντή πωλήσεων της εταιρείας να επισκέπτεται ιστοσελίδα στο Facebook.
Στην επιστολή ο γενικός διευθυντής προειδοποιούσε για λήξη της σύμβασης εάν συνεχιζόταν η αντισυμβατική συμπεριφορά της.
Η υπάλληλος σε απαντητική της επιστολή κατήγγειλε πως οι κινήσεις αυτές ήταν πράξεις «εκδίκησης εναντίον της νόμιμης αντίδρασης» για τη στάση της κατά το παρελθόν ως προς την αλλαγή των μισθολογικών κλιμακίων των απασχολουμένων στην εταιρεία και τη διαμόρφωση της ετήσιας αύξησης των αποδοχών».
Το Πρωτοδικείο Αθηνών απέρριψε την αγωγή της υπαλλήλου, κρίνοντας ότι η καταγγελία της σύμβασης εργασίας από την εργοδότρια εταιρεία ήταν νόμιμη και έγινε για σπουδαίο λόγο, ενώ απέρριψε και τους ισχυρισμούς της ότι η απόλυσή της έγινε για λόγους εχθρότητας και εκδίκησης.
Σύμφωνα με τις μαρτυρικές καταθέσεις (όπως αναφέρει η απόφαση) η υπάλληλος δημιουργούσε προβλήματα (καθυστερούσε να προσέλθει στην εργασία της, την ώρα της δουλειάς λάμβανε συχνά προσωπικές κλήσεις, ενώ ζητούσε από πελάτες να τηλεφωνήσουν αργότερα, επικαλούμενη τεχνικά προβλήματα, προκειμένου να "σερφάρει" στο ίντερνετ)
Η αεροπορική εταιρεία από το Δεκέμβριο του 2008 είχε απαγορεύσει στο προσωπικό της να επισκέπτεται ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Facebook.
newsbomb
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου