Κυριακή 1 Μαΐου 2011

"Είμαι ιερός για τον Λιβυκό λαό, είμαι ένα σύμβολο"

Ο Λίβυος ηγέτης Mουαμάρ Καντάφι ζήτησε και πάλι κατάπαυση του πυρός και διαπραγματεύσεις με τις δυνάμεις του ΝΑΤΟ.

"Η πόρτα για την ειρήνη είναι ανοιχτή", είπε σε μια ζωντανή τηλεοπτική ομιλία του. "Είμαστε έτοιμοι να διαπραγματευτούμε με τη Γαλλία και τις Ηνωμένες Πολιτείες, αλλά δίχως όρους. Δεν θα παραδοθούμε, αλλά τους καλώ να διαπραγματευτούμε. Αν θέλoυν το πετρέλαιο, θα υπογράψουμε συμβόλαια με τις εταιρείες τους, δεν χρειάζεται να κάνουν πόλεμο".

"Δεν θα αφήσω τη χώρα μου, θα πολεμήσω εδώ μέχρι θανάτου", είπε. Ο λαός στέκεται πίσω του, "Είμαι ιερός για το Λιβυκό λαό, είμαι ένα σύμβολο και ένας πατέρας."

Το ΝΑΤΟ απέρριψε την προσφορά του Καντάφι για διαπραγμάτευση. "Θέλουμε έργα και όχι λόγια", δήλωσε ένας εκπρόσωπος της συμμαχίας στο πρακτορείο ειδήσεων AFP.

"Το ΝΑΤΟ θα συνεχίσει τις επιδρομές, έως ότου όλα τα στρατεύματα του Καντάφι να επιστρέψουν στις βάσεις τους, να σταματήσουν τις επιθέσεις κατά αμάχων και έως ότου εξασφαλιστεί μία ασφαλή και μόνιμη πρόσβαση για διανομή βοήθειας στο λαό", πρόσθεσε.

Η συμμαχία συνέχισε τις αεροπορικές επιθέσεις. Ο στόχος, μεταξύ άλλων, ήταν η πρωτεύουσα Τρίπολη. Εκεί σύμφωνα με την αστυνομία τρεις άνθρωποι τραυματίστηκαν. Αντικαθεστωτικοί ανέφεραν ότι οι δυνάμεις του Καντάφι έκαναν χρήση δακρυγόνων και πυροβόλησαν κατά των διαδηλωτών.

TZAKOY EΛΕΝΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου